måndag 12 mars 2012

Resan till Bath

Jag hade bara hunnit landa i London
och beklaga mig om diverse förseningar osv
när min Dotter sa:
- Nu är det min tur.
Jag har en överaskning till dig,
du får en weekendresa till Bath i födelsedagspresent!!

Wow, vilken grej!!
Sol hade tänkt ut allting
och nära och kära bidrog med pengar.

Jag är nu hemkommen från den underbara resan
och jag är lite fåordig.
Den var nämligen helt underbar
Och ljuvlig
Och bäst
Och jag har svårt att hitta rätt beskrivningar
förutom då - perfekt!!!

Vi bodde på ett underbart Bed & Breakfast
där urtrevliga Cindi tog hand om oss.
Jag lägger in ett par bilder,
huset användes vid inspelningen av Jane Austens Persuasion.
Vi bodde i Sir Walter Elliot Room






Bath är en helt underbar stad.
Den är vacker, fridfull
(trots maratonlopp)
och fylld av små prång och vrår.
Lite förmiddagsfika i The Pump Room

Jag återkommer och berättar mer sedan!!


Tänk, vilken underbar present jag fått!!!!!!!

kram
ingla

3 kommentarer:

  1. Blir så glad när en present blir precis vad den ska vara :) Önskar dig fler glada dagar i London. Själv ska jag ut i solen. 20 grader varmt i solväggen, fint plåster på såren när jag nu inte kan vara i London!! Kram på er!!

    SvaraRadera
  2. Vad fiiiinnt!
    Kram
    Sonja

    SvaraRadera