onsdag 27 juni 2012

Den i magen

Jo men det låter väl klämmigt?!?!

Nej, det är bra,
äntligen ska vi ta prov på "den i magen"

Inte en sekund för tidigt om du frågar mig.
Tror att den kan vara större än de där 22cm
som syntes på förra skiktröntgen.

Och den ställer verkligen till det för mig,
det var mycket enklare att vara höggravid!!
Mycket enklare!!!!

Jag når inte golvet.
Faktiskt når jag inte riktigt mina fötter
som jag skulle vilja.
Men det som stör mig
är att jag flåsar som en kolpatient
på väg upp på Mount Everest!!

Fast idag nämde jag försiktigt för Syster
att det kanske kanske är lite bättre.
Eller så är det min inställning.
Eller så inbillar jag mig.
Fast det kvittar ju ;)

Med lite bättre menar jag millimeterbättre,
ingenting någon annan skulle se
(antagligen för att det är inbillning)

Fast allt kvittar ju egentligen;
För jag har inte ont,
tarmarna sköter sig
och imorgon ska jag ta prov!!

kram
ingla

1 kommentar:

  1. Ååååh, vad jag håller tummarna för att de hittar på
    nån väldans bra behandling efter undersökningen!!!

    Eller så kan det ju bli så att det är Toppchark som
    mirakelmedusinen ;-)

    Ses snart!!! <3 <3 <3

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera