måndag 18 juni 2012

Klämmig

Jo, men så här klämmig är jag just nu då.....

Jag laddar intensivt för heldagsprojektet
"Ingela ska duscha".
Jupp, så äckligt är det på Hagagatan.

Det gör ont i axelfästena,
eller var fan nu armarna sitter fast,
för armarna dras så hårt mot golvet.

Benen värker,
men det är vanlig Taxoterevärk
så det är inget att tjafsa om.

Det som får mig att lystra
är tyvärr att jag känner dragningar i magen.

Min kortisonresa är slut för denna period
och det verkar verkligen som om den allena gjorde mig smärtfri i magen.

Varför och hur har jag ingen aaaaaaning om.
Men idag är sista utfasningsdagen,
tog bara två piller i morse,
och jag börjar känna hur det "drar" i magen.

Men som jag sa till Underbara Syster;
Kanske får jag inte lika ont denna gång!!!!

Och det tänker jag ju hoppas,
och jag tänker ju tänka positiva tankar,
och jag tänker fokusera på det som är bra.
BLA BLA BLA BLA

Floskelberget är väldigt halt och svårklättrat
när man är så trött att man inte orkar kräkas
på hur trött man är.......


Kram
ingla

1 kommentar:

  1. Åhhh.....Ingla.....
    Ingen som inte varit där du är kan förstå....
    Ångesten och den psykiska påfrestningen anar jag är närmast omänsklig.
    Du är innesluten i mina böner...
    Där gömmer sig en djup hemlighet....våga tro på det.
    Stor kram till Dig Ingla.
    Kicki

    SvaraRadera