torsdag 9 augusti 2012

Oplanerat inlägg

Att behålla min muntra och glättiga inställning
försvåras aningen av att internet bråkar.
Men jag ger mig inte så lätt!!
;)

Finns ingen vettig tanke bakom detta inlägg.
Jag vill bara visa er att idag verkar vara en vanlig dag.
Nästan en sådan från förr.

Jag mår bra.
Så bra att prestationsångesten slagit till
och att jag faktiskt tänker komma på något.
Att göra idag alltså.

Igår hade jag trevligt besök här i soffan.
Och idag kommer dörrklockan ringa
minst två gånger.

Först leveransen från Ica Maxi.
Och sedan, sedan, (trumvirvel)
kommer Anki med SVAMPLEVERANSEN!!!

Jag ska koppla ned mitt bråkande internet.
Sedan ska jag skriva ut min lilla matsedel.
Ja, jag har planerat och skrivit matsedel.
Jag tycker det är skönt att slippa
uppfinna hjulet igen varje dag.

Efter det kommer jag att lite planlöst leta
efter fina fina klistermärken som försvann i flytten.
De har kökstema och jag fick dem av Sol.
Har inte den blekaste var de kan befinna sig.

Så ska jag nog komma på något.
Att göra alltså.
Kanske svänga ihop en kaka!!
Det vore något det.

Idag är en bra dag!!

kram
ingla

Dagens Tacksamhet:
Tack för att känslan inför denna dag är så skön!

1 kommentar: