tisdag 5 april 2011

Eat Pray Love

Så konstigt att samma kväll som jag äntligen ser filmen Eat Pray Love så har två av bloggarna som jag följer gjort detsamma!!!

Det var en mycket bra film, men inte "den bästa i mitt liv" som den ena bloggaren skrev. Däremot håller jag med den andre om att filmen är mycket bra och tänkvärd, synd bara att den har ett amerikanskt slut....

Är mitt i boken, det ska bli spännande att se om boken slutar som filmen gör.

Sambon ställde upp och såg den med mig. Han var absolut inte lika imponerad och tassade iväg mitt i den för att bre sig några mackor (inga krav att jag skulle pausa under tiden). Dock menar han att den inte är sämst bland de ointressanta filmer han plågat sig igenom!!! Det kan översättas till ett ganska gott betyg tycker jag!

Så, ett litet filmtips från mig - Eat Pray Love!!!



//
ingla

1 kommentar:

  1. Jag har inte lyckats se filmen men älskar boken. Tror kanske att det ska få förbli så!

    SvaraRadera