lördag 26 november 2011

22 frågor

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nope, har knappt sett honom sedan jag flyttade från orten där jag växte upp.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja och Nej
3. Vad åt du senast? Leverpastej med tranttkantarell på rostat bröd
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja (att jag är näst intill omoraliskt julig)
5. Har du varit med i en rättegång? Ehhh ja.
6. Är du polare med grannarna? Nope, nya till höger, nya till vänster, bekanta mittemot.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige och Boxholm
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? I onsdags, skiktröntgen, Lindesberg
9. Har du haft en stalker? Nej, men jag har haft flera hundar, gills det??
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Ja, Anders Risberg till äxämpel
11. Hur bra är din syn? Det är inte ens optikern överens om.....
12. Var är dina syskon just nu? På annat ställe
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Minns inte.
14. Vem ringde dig senast? BJ
15. Vilken tid gick du upp imorse? Lite, men inte för sent.
16. Vad ska du göra i helgen? Fira namnes födelsedag, ev skyltsöndag el kanske julmarknad i Wadköping. Och såklart njutande av julpynt!!
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Ville bara berätta att jag hittat bilen.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Michael Bolton, hans julskiva snurrar just nu
19. Vad finns i din bakficka? Bakficka??
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Försökte somna.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Känner efter om jag lever
22. Vad ska du göra efter det här? Julpynta eller promenada, har inte bestämt...

ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar