torsdag 24 november 2011

Val jag gör

Så har Syster Yster åkt hem.
Hon var med mig på skiktröntgen igår.
Väldigt gott att ha sällskap,
för det är låååång väntetid.

Nu har hon åkt hem
och jag går kvar här hemma
och fortsätter det arbete som Syster och jag påbörjade igår
JULPYNTA!!!

Så blev det dystert och lite dämpat här,
där jag går omkring och myschlar

Plötsligt kom tankarna på avvägar
och jag började fundera på
hur många jular jag hade kvar.
Hur många gånger kan jag pynta
med mina älskade julsaker?

Men snabbt slog det mig
att det behövde jag ju inte tänka,
jag kunde ju istället sätta på en glad julskiva.
sjunga med hög röst
och njuta av alla söta tomtar.

Så idag får du se flera av mina fina jultextilier

Får man vara hur söt som helst??


Samma fråga igen!


Var trygg, klapparna är på väg!


Hemvävd duk med Kickis grisar.


Underbara änglar


Lika underbara


... dansa omkring...




Inte bara textilier...








Ohhhh, vilken härlig jul det kommer bli!!!!!!!!

KRAM
ingla

1 kommentar:

  1. Det är inte lätt när det blir gråväder i själ och hjärta...
    Vilken tur att du hittade vintervit julmusik!

    Önskar dig många fina jular framöver<3

    Kraaam
    /BJ

    SvaraRadera