torsdag 12 januari 2012

Länsförsäkringar!

Trots att jag är fattig som en kyrkråtta
(det blir man av sjukdom)
så älskar jag min bank.

Har ingen aning om räntelägen och annat ointressant,
däremot vet jag att de alltid finns där och fixar o trixar
när jag krånglar.
Och så är de så förbaskat trevliga!!!!

Hade en date med Underbara Kerstin idag.
Hon fixade allt som hade med banken, pensionssparandet
och återbetalningsskyddet att göra.
Men hon fixade även saker som hon faktiskt inte jobbar med.
Skrev komihåglista på det jag behöver göra själv imorgon.

Och till på köpet fick jag en kram när jag gick
- det kallar jag service!!!

kram
ingla

2 kommentarer:

  1. Håller med dig. Service är a och o. Vi är kunder hos Swedbank och har vår bankkontakt Barbro. Vi hade nog bytt bank för flera år sedan om inte Barbro varit så serviceminded och bra att ha å göra med. Annars imponerar inte Swedbank i stort på mig om man ser några år tillbaka. Tur att de har Barbro!

    //jennie

    SvaraRadera
  2. Swedbank har Barbro, Länsförsäkringar har Kerstin!!!
    ;)
    Kram

    SvaraRadera