fredag 2 december 2011

Författaren

I tanken hållar jag på att skriva min bok *

Jag har nämligen alltid varit övertygad om att jag är författare,
jag är bara inte publicerad än.

Jag fick verkligen tummen ur och skrev en massa
efter förra canceromgången.
Men den skulle ju liksom sluta cancerfri
så det blev lite bökigt nu när cancern kom tillbaka......

Jag hade titlarna klara.

Ska jag vara riktigt ärlig så har jag titeln klar
till den boken jag borde skriva nu.

Att överleva att inte överleva.

Det är en bra titel tycker jag.
Nu ska jag bara få till resten.

kram
ingela

*Uttrycket fått av ia - tack!!

2 kommentarer:

  1. Vassego *nickar nådigt*
    Se nu till att skriva klart!!!
    /ia

    SvaraRadera
  2. Läser din blogg o har god behållning av det. Däremot är jag inte lika flink att få till det´som du. Önskar dig en bra december med GOD JUL. Hoppas på lite julesnö o lite kallare. Hunden Hurry är nu drygt 8 mån o riktigt stor o busig. Han tackar för allt det goda han fick fr mina arbetskamrater i Ty som jag tror du var hjärnan bakom.
    Kramar från Karin i Latorp

    SvaraRadera