söndag 25 december 2011

Tankar i julaftonsnatten

Oh vilken underbar dag.

Sol o jag åkte tidigt till AG och H
för att vara ivägen så mycket vi kunde
när AG förberedde jullunchen.

Vi var tolv till bordet
och det var både trevligt och gott!!
Verkligen!!

När tårtan var uppäten
gjorde vi som luffaren:
Tackade för oss och åkte.

Sol och jag hade en mysig eftermiddag o kväll
där vi hann vila, öppna paket och äta skinkmacka.

När sambon kom hem med tjejerna
hade vi ännu en paketomgång.

Och jag har fått sååå mycket fint.

Vilka presenter.
Jag är helt överväldigad!!
Så mycken tanke och kärlek
som ligger bakom.....
Jag blir som lite varm i hjärtat!!

Är så glad att mitt hemlighetsmakeri med H lyckades
och att AG blev överraskad.

Nej,
allvarligt talat så kan jag inte rabbla allt
som gör min härliga julafton så underbar.

Jag önskar att du har haft en härlig dag!!!

Imorgon är det vilodag
Helga den!!!!

kram
ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar