torsdag 15 december 2011

Idag är det ingen ordning på allting!!

Jag har landat i besvikelsen att jag inte orkade åka till jobbet igår.
Kom på en eventuell lösning som ska provas,
jag ska ta kvällsmedusinerna lite tidigare på kvällen.
Då kanske jag har mer ork på morgonen.
Testing testing

Eller ja, jag hann ju glömma det redan igårkväll
men fick i mig dem liiiite tidigare än vanligt i alla fall... suck

Ikväll ska jag sova över hos AG o H.
Det ser jag fram emot.
Jag ska låna deras bil i helgen
och eftersom jag är fräck som en skata
(inte snöskata, ia)
njuter jag av deras gästfrihet
när jag hämtar bilen jag får låna.

Och nu har hela dagen gått åt till två saker:
Dels så "väntar" jag hela tiden på att jag ska gå till bussen,
som går vid femtiden???!!!!
Dels så försöker jag hitta en lösning på att jag ännu inte fått ljusen
som mina kamrater beställde på ljuspartyt.
Jag får inte ihop logistiken
utan att jag ska få åka minst en "extraresa" Nora-Örebro ToR

Som grädde på moset har jag huvudvärk.
Varför??
Jo, jag botade ju huvudvärken sist med att börja använda mina glasögon.
Så när huvudvärken var borta, tog jag av mig glasögonen.
Alltså har jag huvudvärk nu.

Om jag känner mig smart?
Nä, inte så värst.....

Men men,
jag lider inte av något som inte pepparkakor, MG´s saffransbiscotti
och te i min favoritmugg kan lindra!!


Slutgnällt för denna gång!!

kram
ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar