onsdag 21 december 2011

Läkarrapport å sånt

Har varit hos doktorn idag.
En jag träffat förut, flera gånger faktiskt.
Första gången i våras på mammografin
då hon klämde på mig och konstaterade att jag inte hade någon cancer.
Synd att hon hade fel.....

Äh, vi pratade om det första gången vi sågs
så det är ute ur systemet.

Idag kollade vi på lite prover vi tagit
för att kunna förstå varför jag alltid har över 100 i puls.
Det verkar kvitta vad jag väger, hur jag mår osv
jag har aldrig under 100.
Nu ljög jag, en gång hade jag 99.
Detta har inget med cellgifter att göra
eftersom jag haft det sedan tidig vår.

Ja, vi hittade inga svar idag.....

Så ska vi se om det kanske är Bältros
jag har i ansiktet.... Kul....
I alla fall så har jag medusin för det nu.
Och för Artros.

Lite trött nu.
Och imorgon ska jag på begravning.....

kram
ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar