tisdag 14 februari 2012

Jag flyttar hem!!

De två viktigaste sakerna:
1. Nenne och jag är vänner!!
2. Jag flyttar HEM!!!!!

Sedan kan jag ju skriva hur mycket och hur lite som helst.....

Jag kan skriva om hur omöjlig jag är till vardags
och hur om möjligt än mer omöjlig jag måste vara att bo ihop med
när det inkluderar cancer!!!

Och jag kan skriva kilometervis om svårigheter att passa ihop en vardag
med barn man själv inte har fostrat - både för honom och mig såklart.

Men det vora bara dekorering.

Jag har en utmätt tid.
Jag vill leva den nära Sol och mina vänner

För "En dag ska vi alla dö......
Alla andra dagar ska vi det inte!!

Så jag flyttar hem!!

kram
ingla

3 kommentarer:

  1. Lindahls, Norins och jag önskar dig välkommen tillbaka...

    SvaraRadera
  2. Har jag tur åker jag med jobbet till Norrköping någongång framåt. Kanske kan vi klämma in en lunch då...

    SvaraRadera
  3. Kort & koncist & jäkligt bra förklarat!
    Välkommen hem! Otur för oss bara att det är många år sen Norrköping var mitt hem!
    /ia

    SvaraRadera