torsdag 2 februari 2012

Uppdatering

Alltså så här är det:

Jag gick in till doktorn för att få veta hur lång ledighet från cellgifteriet
jag skulle få.
Min skiktröntgen visade att det inte händer så mycket
men det minskar liiite.
Har förövrigt starka åsikter om den läkare som analyserade bilderna.
Han var både slarvig och lat,
men det är en annan historia.

Jag blir ju såklart besviken för jag vill ju att tumörerna ska minska.
Massor ska de minska!!!

Men il Doctore är nöjd så......

Då diskuterade vi att eftersom jag inte har så förskräckligt stora biverkningar,
och inte mår så jättedåligt av cellgifterna
(tro mig, om man jämför gör jag inte det....)
så kanske vi ska fortsätta att trycka till tumörskitarna.

Och det är ju egentligen verkligen i min linje
(döda döda döda)
men jag är nog lite besviken i alla fall.

Eller lite trött.

Eller något.

Det blir i alla fall inte skitroligt att åka in på måndag
och få en omgång celldjävlagifter.
(skulle egentligen få imorgon men mitt trombocytvärde är lite lågt,
så lågt att maskinen inte kunde läsa utan de var tvungen att räkna "för hand" hehe)

Men annars är allt bra ;)

kram
ingla

1 kommentar:

  1. Sänder massa energikramar & försöker fatta exakt hur trött och sliten du måste vara.

    <3 <3 <3

    SvaraRadera