onsdag 6 februari 2013

Syster Emma

Har haft en riktig skitdag!!!
Helt slut efter dagarna som varit
och fortfarande ont.
Missförstånd och kall äcklig lunch,
Ja, jag kan hålla på länge.

Men så plötsligt knackar det på dörren
och in träder två av mina FAVORITER!!!!!!!!
De ska alltså jobba ikväll,
JIPPI!!

Syster Emma har varit hemma hos mig flera gånger
och räddat mig från smärta.
En klok tjej
som är dödligt förälskad i Gibbson :)

- Jag har undrat Ingela,
vad betyder din tatuering?

Jag förklarar vad den betyder,
varför den sitter där den sitter,
att Dottern har en likadan.
Och varför den sitter
där den sitter.

Och syster Emma blir tårögd.
OCH säger det!!!!

Ikväll kommer jag ha det så bra så bra!!

kram
ingla

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag så nyfiken på din tatuering. Den har jag missat.Kanske den sitter på ett ställe som inte visas offentligt. Visst är det härligt med människor kan sprida glädje bara genom att visa sig. Önskar dig snar smärtlindring ! KRAAAAAM från. Elsie

    SvaraRadera
  2. tänk vad det betyder mycket när man träffar människor som man tycker om! och vad skönt när människor har mycket empati och vågar visa känslor öppet. dock håller jag med föregående talare.. blev nyfiken.. ;)

    /vikky

    SvaraRadera