måndag 24 oktober 2011

Brysselkex

Min Underbara lilla Dotter
önskar sig bland annat Brysselkex till Föllsedagen....

Vet faktiskt inte varför.
Jag har i alla fall inte bakat det till henne förut.

Jag sa lite undanglidande att vi nog kunde köpa det,
men så hittade jag ett recept i en nyinköpt bok.
Då kändes det lite som en uppmaning.....

Här är de på plåten:

Jag använder "evighetsbakplåtspapper" om du reagerade över papperets färg.
(För övrigt en UNDERBAR uppfinning)


Jag gjorde dem ganska små - så man kan äta många kakor.
Visst ser du att de två utanför burken är hjärtformade??

Här i hittade jag receptet:


Tänkte berätta vad jag tyckte om boken i ett senare inlägg.

kram
ingla

2 kommentarer:

  1. Önskar gärna en recension. Har hört om denna bok en hel del.

    //jennie

    SvaraRadera
  2. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH VA GOTT!!!!!!!!!!!!!!

    LYMI

    Dottern

    SvaraRadera