lördag 22 oktober 2011

Dotterns Gudmor!!!

Idag hade jag finbesök!!!!

Maria kom från Forshaga
och vi roade oss kungligt.

Sedvanligt stopp på Min Skattkammare
och där shoppades två JULSAKER!!!!!!

Sedan for vi till Tant Grön* och där var det tårtprovning.
Vi är med o röstar om vilken som ska bli
Tant Gröns tårta!


Jag röstade på Polka, men det var inte tvärenkelt val......

På Tant Grön träffade jag mamman M
Ohh, vad glad jag blev.
Jag kom ju inte iväg till jobbet igår
då var det en lite tröst att träffa en mamma......


Visst är det mysigt på Tant Grön?

Kram
ingla

* återkommer med adressen......

2 kommentarer:

  1. Vilka "pärlor" du hittat där uppe i Nora, ser såå mysigt ut!! Kram till dig!!
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Jag var också där...hos Gröna Tanten. Åh vad synd att jag missade dig! Jag fyndade endast blommor denna gång.

    SvaraRadera