fredag 7 oktober 2011

Snacka om morot!!!!

Just nu lider jag (både fysiskt och psykiskt) av en otrolig trötthet!!!
Kroppen är JÄTTETRÖTT
och det stör mig som bara fasiken!!!

I  förrgår satsade jag dock all energi på att få så mycket som möjligt gjort
på en och samma dag,
för att sedan kunna vila helt och fullt nästa.

Jag började med en (som alltid) suverän stund
hos Anna Kurator

Sedan blev det ärenden i Mariebergs köpcentrum,
nya ÖB
CITYGROSS (äntligen i stan, var faktiskt första öppna dagen)
och avslutade på Ica Maxi.

Mina ärenden gjordes i så pass långsam takt
och med så mycken vila
att när jag var klar
följde Nenne med hem efter jobbet.

Men vaddå morot säger du?
Jo, morot att orka......

Titta vad de har på nyöppnade Citygross:


JULSAKER!!!



Om 78 dagar är det JULAFTON!!!!!!!!!

kram
ingla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar