torsdag 20 oktober 2011

Cellgifter är långtråkigt!!

Att få cellgifter är ju såklart en gåva jag är tacksam för!!!!
Men det är bra långrandigt alltså.......

Kvart i åtta - lämna prover
Kl nio - date med doktorn
kvart över tio - ansluta mig till dropp,
börja med koksaltlösning
Virkning börjar

Kvart i elva - på med första cellgiftet
halv tolv - påsbyte, på med andra cellgiftet
Mååånga påsar blir det



Mina cellgifter denna dag:



Kvart över tolv - byte till koksaltlösning
(som jag även fått samtidigt med cellgiftet,
för att 'blanda ut lite')

Cirkus kl ett kan jag betala för bilparkeringen (47kr)
och ge mig ut för att göra ärenden

Efter så mycket dropp är det trevligt
att Mariebergs köpcentrum har bekvämlighetsinrättningar



Tack å hej

kram
ingla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar