måndag 3 oktober 2011

Trapp-Tårta

Jag börjar starkt tvivla på sjukvårdens sekretess!!!!!!!!!!!!!!

Idag hade jag låga blodplättar igen men jag fick gift i alla fall,
dock en svagare dos.

Senare hittar jag detta på min hemmatrapp:


Tänk att J hann hacka landstingets datorer, kolla mina värden på sjukan, handla prinsesstårta* och sedan köra från Garphyttan till Nora - bara för min skull. Detta trots att hon hade båda sina + 1 barn hemma hela dagen eftersom jobbet (där hon klokt valt att placera sina barn) hade studiedag.

Åhhhh , jag blir så lycklig o tacksam för J och alla ni andra som orkar komma ihåg mig och göra saker för mig som kostar både pengar och tid.

Det gör faktskt att jag oftare grinar av lycka än sorg.

TACKTACKTACKTACKTACK


Statusrapporten idag är sorglig - helt slut i rutan, darrar som en ...... ja nåt darrigt.
Högt blodtryck, hög puls. Sa jag; Ingen ork?
Men jag fick lite gift idag i alla fall.......


Kram till er alla
ingla


*Tidigare i bloggen har vi ju fastställt att bot mot lågt blodplättsvärde är prinsessbakelse

2 kommentarer:

  1. Jo du, dina vänner gör vad som helst för dig - vilket inkluderar en snabbkurs i datahackning ;-o

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte också detta var kul:) Vila och bättra på dig så gott det går.

    kram

    (barnens far hade kommit hem när jag åkte)

    SvaraRadera