måndag 14 maj 2012

Tusensköna tyger

Ohhh, att äntligen hitta en kär gammal vän
är som julafton, födelsedag, alla andras födelsedagar
och mys med vänner, ihopblandat i en underbar sörja.

Båda jag och Ulla har bytt mailadresser och plötsligt blev vi helt handikappade.
Men skam den som ger sig.

Visste att hon hade öppnat en tygaffär
och jag nosade ju såklart fram den så fort jag orkade.

Här inne finns hon


Missade i ivern att fota henne men det kan jag ju återkomma till.
Se, så fint det är!!



Men hur fin är disken??


Knappar!!!


Tyger, från golv till tak!

Second hand-tyger.


Lite maskeradkläder SOM SKA RÖRAS OCH LEKAS MED.

OJ oj oj, dels hitta underbara Ulla, dels i detta ljuvliga - JIPPI

kram ingla

1 kommentar:

  1. Aaaah, NU fattar jag.
    Det var alltså Ulla som öppnat butiken!?! Jag trodde
    ni bara råkade mötas där.

    Besök ska genast inplaneras - även om det tyvärr
    dröjer lite...

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera