söndag 4 november 2012

Kontorsdag

Söndag är kontorsdag.
Det har jag snott av svärmor AG.

Jag ligger ju inne på LAH idag
så jag kan ju inte riktigt ha kontorsdag
men lite går minsann.

Jag kan ju kolla upp ett par hemsidor,
rensa lite i mappar
och så vidare

Har dock ett intressant samtal framför mig
jag inte kan göra idag.
Jo, jag har blivit kallad till KK i Örebro serrö!!!
Och avbokar jag inte i god tid kostar det skjortan minsann.

Måste erkänna att jag är synnerligen nyfiken på vad de vill.
Vad kan de vilja?
Operera?
Säga ännu en gång att det inte går att operera??

Som sagt,
ska bli mycket soännande!!!

kram
ingla

1 kommentar:

  1. Vad håller Örebro sjukhus på med?

    Är tillfälligt "på nätet" igen. Nätverket har strulat en vecka och till slut kom Telia på att vi behövde ett nytt modem som forhoppningsvis kommer snart på snigelposten. Har just läst ikapp din blogg och facebook.

    Sköt om dig. Kram J

    SvaraRadera