fredag 27 april 2012

Liten förklaring

Jag vet att jag under en alldeles för lång tid behandlat bloggen styvmoderligt.
Jag ber om ursäkt.

Farmor sa alltid att det själen är full av
pratar munnen om.
(Och bloggar man om)

Men om då själen är full av saker
som berör andra,
som inte alls bett om att vara med på bloggen,
ja då blir det lite bökigt.

Min lösning var att inte skriva.

Men nu är ordningen återställd
så nu handlar hela universum om mig, mig, mig igen.
Ja, så nu ska det bli ordning på torpet!

Vill dock litet kommentera
att jag sörjer
att min blogg återgått till att handla mycket om cancer.
Det var ju så allt började.
Men det var ju inte riktigt så jag hade tänkt att det nu skulle fortsätta.

kram
o tack för att du läser
ingla

1 kommentar:

  1. Jag, mig, mitt och mina
    är ju sååå intressanta ämnen!!! ;-)

    Att de nu också inkluderar cancer
    är fruktansvärt och jättetråkigt,
    men hur sjukt(!) det än låter
    så vill jag faktiskt dela(!) även detta med dig.

    Jag, jag vet.
    Det är extremt förmätet att påstå att jag
    – verkligen, på riktigt, ända in på djupet –
    skulle kunna FÖRSTÅ hur du har det,
    så försöker jag i alla fall
    långt här borta i "Lapphelvetet"!

    Kram
    och tack för att du skriver <3

    /BJ

    SvaraRadera