lördag 7 april 2012

Storvarning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo, så här är det.
Jag flyttade ju igår, YEY!!!!

Och jag har ett par vänner (och en Dotter) som befinner sig en bit bort.
Därför kommer det att bli väldigt många,
nej, mycket fler är så,
VÄLDIGT MÅNGA små snapshots från mitt hem
för att "visa" hur det ser ut!

Jag tar absolut inte illa vid mig
 om du kräx ibland och klickar bort.
Jag förstår!!!!!!

Lite berättande om flyttdagen.

Det var verkligen en upplevelsedag för mig.
Jag vaknade, kräktes lite
och insåg att jag absolut inte kunde bidra på något vis.

Därför kan jag berätta om en underbar upplevelse.
Att ligga hjälplös på en säng
med underbara människor omkring mig
som jobbar och sliter
- enkommes för min skull.
Det är kärlek.

Så jag sket i att ha dåligt samvete,
jag bara låg där och kände all kärlek.

Om jag någonsin hade tvekat,
vilket jag ju inte har, inför flytten,
Så var ju bekräftelsen total.

Oj, oj, oj vad jag är lyckligt lottad i livet!!!!

Rent praktiskt lämnade flytten lite att önska....
Men det löser sig.
(Jag var ju inte med och pekade med hela handen ;))

Måste ju påpeka att hur mycket de än bryr sig om mig,
så blir ju även de trötta!

Jag gick in i mitt älskade duschrum
för att ta en underbar dusch
i min underbara lägenhet.

Så här såg det ut på hyllan


Någon som ser?????

;-)

kram
ingla

3 kommentarer:

  1. Hej Ingla!
    Jag förstår dig....att du vill vara bland dina nära och kära och goa vänner när du mår pyton. Det skulle jag också vilja...det vet jag. Vilken tur att du behållit lägenheten! Nu får N komma till dig istället. ;o)
    Hoppas att värmen kommit tillbaka när trippen hit blir av. Kanske det finns fika då. Men det måste till lite varmare väder....
    Hoppas att du får må så bra som det bara går.....och bättre!
    Stor kram
    Kicki

    SvaraRadera
  2. Tänk att det ska behövas både kräx och flytt - samtidigt -
    för att du ska förstå att vi är många som älskar dig högt och massor!
    Kom nu ihåg att det ÄR så, även de andra dagarna <3

    För övrigt har jag hört att ägg, olja, citron och honung kan fungera som skönhetsmedel
    men HALLÅ - TOFFE FUDGE????????????
    :-D :-D :-D

    Hoppas du kryar på dig och kan njuta av nya läget och lägenhet!

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att du är på plats i staden sydöst igen. Hoppas pencillinen hjälper dig mot alla bassiluskerna.
    Kram

    SvaraRadera