måndag 8 oktober 2012

Dag 13

Vilken tur att du inte är här!!

Som jag tjatat om förut
är ju en negativ sak med att byta cellgift
att man inte vet vad som komma ska..

Kan ju meddela att denna nya
minsann gömmer på lite trötthet!!
Fick cellgift dag ett
och sedan dag nio (dag åtta hade de inte tid för mig)
Nu är det dag...... 13
Och jag är utslagen.

Är gnällig och ynklig så det står härliga till.
Som tur är det bara katten som är hemma.
Och han bryr sig inte ett jota
att det är syndast om mig!!

LAH är på väg hit,
vi ska mäta ben.
Inte för att vi tror på någon ny propp
-apselut inte,
det får jag alldeles för mycket medusin för.

Nej men det känns liksom som om
proppstrumpedjävulen är för liten.
Riktigt ordentligt.

Visst är jag verkligen ömhudad nu för tiden
men detta är något mer.

Inte för att jag tror att det är något,
men LAH kommer och då löser sig allt.

kram
ingla

4 kommentarer:

  1. Tackar varenda en som betalar skatt i Sverige
    så att vi kan erbjuda LAH till ynglia Ingelor
    och alla andra som behöver!!

    Jag hoppas på att strumpan krympt i tvätten ;-P

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du kan få hjälp hemma av LAH !
    Kram från Elsie

    SvaraRadera
  3. Orkar du titta på film? I så fall har jag några tips: "järnladyn" och "midnatt i paris".

    Styrkekramar Jennie

    SvaraRadera
  4. Tack för titten hos mig och för dina så värmande ord!
    Jag är så glad för din skull att du ska få komma hem och du får hjälp av LAH. Att få vara hemma i sitt eget hem betyder så otroligt mycket speciellt när man är sjuk.
    Varma stora kramar från mig

    SvaraRadera