måndag 22 oktober 2012

I tisdags

Systern kom och hämtade mig
och vi styrde kosan mot Örebro.

Jag behövde gå till tandis
och Den Enda
finns ju där.

Det gick som en dans
och efteråt åkte vi raka spåret
till Grythem -
ett av Sveriges ljuvligaste platser.

Platsens ljuvlighet förhöjs givetvis av invånarna
AG och H (fd svärmor o svärfar)
AG sa tidigt att vid en eventuell separation
så tänkte hon behålla mig
och jag ser till att hon står vid sitt ord ;)

Syrran och jag blev bjudna på god mat
och smarrig efterrätt.

Sedan satt vi och avhandlade viktigheter
medan några av oss handarbetade.
Efter hårt jobb lyckades vi trycka i oss
smarrigt fika
för att sedan stoppa in oss i bilen igen.

På grund av sjuk och trött kropp
hade det passerat mer än ett halvår
sedan jag sist träffade dem.
Det var underbart att ses igen!!!

En mycket bra dag!!!!

kram
ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar