lördag 1 december 2012

Fel halva

FATTAR INTE!!!!

Hur kan det komma sig
att jag är pigg som en lärka NU????

På dagtid kan det vara hur motigt som helst.
Som idag:
Ont, fryser så jag skakar,
äckligt varm, mår illa
kan inte äta.....
Ja, du hör.

Men nu kl 00.57
Ja då mår jag som en prinsessa,
har precis stoppat i mig lite mat
och är (om jag får säga det själv)
en riktigt trevlig samtalspartner till Ingrid.

Imorgon hoppas jag få hem sömnpiller från Apoteket
Vi får se om jag kan styra upp detta
med hjälp av dem

kram
ingla

2 kommentarer:

  1. Som värsta tonåringen!!! ;-)

    Nå, det är ju inte så kul att vara ensam vaken
    men om du sover dina åtta timmar på annan tid
    så är det ju egentligen ingen fara.

    Njut av att vara nattens drottning
    tills pillren snurrat mat- och sovklockan rätt!

    Snörvelkram
    /BJ

    SvaraRadera
  2. Om detta varit Facebook hade jag tryckt "gilla" på BJ´s inlägg.

    Kram Garphyttehäxan

    SvaraRadera