måndag 10 december 2012

Senaste nytt!!

Ja, till slut vet man inte vad man sagt till vem!!!!!!

Metastaser i hjärnan,
fick inte gå hem eftersom ödem runt om kunde få mig att sluta andas.
Det tryckte vi till med kortison

(Kortison kan fan allt
- som Lotta på Bråkamakargatan!!)

Nu får jag vara hemma på dagarna
- om jag har barnvakt!!
Utifall något händer.

Mamma imorgon,
Syrran på onsdag.

På torsdag åker jag till Linköping
Där blir det möte med strålningsläkare,
röntgen
och strålning.

Ska strålas varje svart dag tom 2 Januari.
(O antagligen ligga inne i Lkpg to - tis. Skit!!!)

Så, nu vet du ungefär lika mycket som jag.
Rolig info va???

Sol är en klippa och går från klarhet till klarhet
på sitt nya jobb.
Hon kommer snart vara oumbärlig där!!!!

Samtidigt försöker hon hantera
advokatfirma o annan skit
eftersom förra skitjobbet gått i konkurs!!

Ja, så hanterar hon livet (och döden) med mig då!

kram
ingla

2 kommentarer:

  1. Finns det något jag kan bidra med som gör inneliggandet i Linköping bättre/mindre dåligt/whatever?

    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Ingela. Tårarna trillar nerför mina kinder när jag läser detta. Många gamla minnen som kommer upp i skallen på mig.Vet inte vad jag ska säga om allt detta men jag hoppas av hela mitt hjärta att det går bra för dig.

    Massa styrke kramar från Ann-Sofie Karlborg

    SvaraRadera