tisdag 14 juni 2011

Äntligen lite bilder

Söta söta BJ!!!
Här kommer äntligen lite bilder på mitt fina fina nya badrum!!
(Hmmmm efter påpekande - rättmätiga, erkännes - vill jag ändra till SOVRUM)

Ja, om ni andra vill titta så visar jag stolt upp dem!!!
















Lite "innanbilder"












Avsluter med en liten närbild



När jag äntligen orkat få ut dessa bilder så har vi ju såklart flyttat in i rummet. Men allt är ändå inte på plats än. Jag tar det lite lugnt med vad jag vill ha var..... Hallå, vi har inte ens sänglampor!!! Det blir nog mer stolta bilder senare.

//
ingla

2 kommentarer:

  1. !!!!!WOW!!!!!!!

    VILKEN GREJ!!!!!Vad duktiga ni varit!!!OMG!!!!AMAZING!!!!

    Ska bli kul att få se det live om ja,18 DAGAR!!!

    LYMI

    //Dottern

    SvaraRadera
  2. Hur du vill ha det i ditt fina, fina badrum är säkerligen intressant.
    Men just nu tackar jag för fina, fina bilder på ert nya jättefina SOVrum!!!

    Ser fram emot "möblerade" bilder senare!

    Kram
    BJ

    SvaraRadera