måndag 20 juni 2011

Fy mig!!!

Fy på mig!!!
Jag har flera recept som bara ligger och väntar på att jag ska skriva ihop dem och lägga ut dem på bloggen. Tänk att det ska vara så sanslöst knöligt att få till det. Fast egentligen vet jag ju var skon klämmer....
Jag har inte hittat någon bra form att skriva recepten i!! Jo, det blir ju ganska vettigt på bloggen tycker jag nog. Men jag skulle vilja ha dem i en bra form att skriva ut oxå. Synnerligen enerverande. Jag är nämligen en sån som tycker om att plocka med mig en pärm (eller två) av recept och krypa upp i soffan och liksom bara mysa där.
Men jag ska skärpa mig.
Endera får jag stå ut med formens tillkortakommanden eller så får jag uppfinna något bra.
Jag återkommer med resultat........ senare.



//
ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar