torsdag 9 juni 2011

Skolavslutning

Som vanligt har jag de sötaste ungarna när det kommer till skolavslutning.

De sjöng som små änglar och lydde musikfrökens minsta vink!!

Imorgon bestämmer vi vem som ska ha vilka elever nästa läsår. Och visst kommer jag ha kul på vilken plats jag än hamnar men jag måste kanske avstå några guldklimpar. Hmmm, har jag tur kanske jag "får tillbaka dem" ett annat år sedan???

Men; Nu är skolavslutningen över, så kanske, kanske kan jag komma ifatt lite i livet. Det vore ju attans klämmigt.Längtar till att prata skit med Syster och Vänner på telefon!! Längtar efter att inte öppna med repliken :"Ikväll somnar jag tidigt", så fort jag ser min Sambo på eftermiddagen. Längtar efter att minnas allt jag ska göra - och sedan hinna det. Längtar efter att SY!!! Och längtar verkligen till att lägga upp bilder, recept och annat livsavgörande på bloggen som fått vänta.

//
ingla

1 kommentar:

  1. Åhhh va trevligt!!!

    Ser jag också fram emot!!<3

    LYMI

    //Dottern

    SvaraRadera