torsdag 16 juni 2011

Lite låg

Att ha så lågt blogtryck så att man får en svimmningsattack, det tycker jag är lite larvigt. Fast bra planerat eftersom jag hade läkartid dagen efter. Hmmmm, men nu när jag tänker efter så fick jag ju ingen instruktion på hur jag får upp blodtrycket, det blev så mycket annat att tänka på.
Har lite diverse krämpor som ska ses över med en skiktröntgen från halsen till ljumskarna. Jag hoppas att jag får en tid fort. Tycker ju inte så mycket om att vänta.
Under tiden får jag väl helt enkelt gå runt och förstå att det inte varit så konstigt att jag varit sanslöst trött då blodtrycket varit lågt. Jag tar ordentlig paus nu i några dagar så får vi se. Jag började med att sova till 14.55 idag. Tycker jag är en ganska bra start, eller vad??
Men sedan måste jag ta mig till jobbet en sväng. Jag har saker jag vill avsluta.
Men efter det blir det sommarlov för hela slanten!!!

//
ingla
(16 dagar kvar tills Sol kommer hem!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar