lördag 4 juni 2011

Renovera sovrum

Jo, jag ville bara säga att jag är vid liv.
Men när jag väl tvättat bort målarfärgen och ruskat dammet ur huvudet så stupar jag i säng,
så det blir inga stunder vid datorn precis.....
Å andra sidan kan jag förtälja att utan våra nya sängar hade det baske mig inte blivit något nytt sovrum heller. Varje morgon vaknar vi, förvånansvärt smärtfria, och med nya krafter. WOW!!!

Arbetet fortlöper bra. Mycket tack vare svärmor och svärfar som kör markservicen (förutom att AG grabbar en pensel så fort hon kommer åt). Vi får alltså maten serverad och disken fixad. LYX!!!

Idag är det en liten mellandag med turer till sopen för att bli av med gammal säng, utriven heltäckningsmatta och andra sopor. Antagligen ger vi oss på måleriet ikväll igen.

Har klantat mig rejält och inte haft munskydd vid spackelslip och därför hostat godsaker hela natten. Men jag lär av mina misstag (ibland) så nu är det munskydd och dammsugare som gäller innan jag gör något alls där nere.

Och ja, jag tar bilder men de lägger jag in senare.

//
ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar