söndag 3 juli 2011

Långlivat

I vintras var jag i Stockholm med BJ. Då hittade jag en söt liten lampa? ljusstake? eller nåt. Den skulle passa perfekt i mitt framtida renoverade sovrum. Jag köpte den o stoppade hemma ned den i lådan "sovrum" som finns i förrådet.
Nu plötsligt är ju sovrummet renoverat, och saker jag samlat på mig ska fram, så även denna.
Men hu vad det luktade illa när jag öppnade kartongen!! Det var ett doftljus i som hette duga. Eller det hette det ju inte, det hette snarare Stinkbomb.
Men hellre brödlös än rådlös!
Jag ställde helt enkelt ut ljuset på altanen så det skulle brinna ut. Då är det ju bara att stoppa i värmeljus sedan När ljuset hade brunnit i 14 timmar gav jag upp och blåste ut det. Det luktade nämligen så starkt och så illa att vi inte kunde ha fönstrena öppna?!?! Jag kan inte fantisera om resultatet ifall jag tänt det inomhus!




//
ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar