lördag 30 juli 2011

Opedagogiskt

Hörrni, jag visste ju inte riktigt hur jag skulle lösa detta med lite väl unga läsare på bloggen. Jag löste det med att ignorera det.
Tror dock att jag inte har så många "ensamma" som är riktigt små.
Så ni underbara kloka föräldrar (de flesta till mina ungar) ni kan väl ransonera lite.
Det är inte alltid jag ser mottagaren så tydligt framför mig när jag skriver......

Och Jennie, hälsa A o K att jag börjar med Harry Potter imorgon. Förstår inte vad jag tänkt på riktigt, de är ju så bra!!! Och behöver jag en paus så har jag en JÄTTEBRA saga om en bonde som A har skrivit. Den tar jag lätt som en plätt fram ur minnet!!!!

Sena nattkramar
ingla

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du uttrycker dig alldeles nog pedagogiskt - även för personer i min ålder ;-).

    Och det riktigt pedagogiska är ju att dina unga läsare(s föräldrar) får en bra - om än vansinnigt tråkig - anledning att prata med sina barn om att aldrig ta det goda livet för givet!

    Dagens största kram
    /BJ

    SvaraRadera
  2. :)

    Kram från Brobakken-Groth

    SvaraRadera