måndag 25 juli 2011

Otrevlig cellgiftskärring

Har väl inte precis visat min allra bästa sida idag.

Tröttheten tog överhanden vid 15-tiden och jag bara grinade.
Min Underbara Dotter studsade snabbt upp och gjorde det som behövdes;
gick till Ican och köpte isglass och Salta Katten-tablettaskAR (10 st).

Visst finns det kroppsliga tillkortakommanden som just nu stör lite.
Man har ju inte en 15cm stor tumör i magen utan att det ställer till lite.
Den misstänkta munsvampen gör verkligen sitt till för humöret oxå
och tro mig - det är inte till det bättre.

Och det som nu fick mig att falla,
eller alltså det som var droppen,
det var just det att ALLT SMAKAR SKIT
och jag vill inte äta
och jag vet att jag behöver.

Men som sagt;
innan jag ens visste varför jag grinade
hade Dottern redan anmält sig som frivillig!!!

Nu sitter jag här,
nästan moffat i mig den första tablettasken,
och inne på min andra isglass

- O jag är MYCKET trevligare!!!


Kram
ingla

1 kommentar:

  1. Tulle yyynk!
    Jag lider verkligen med dig :-(
    Gudskelov för Solen i ditt liv!

    Kram till er båda
    /BJ

    SvaraRadera