fredag 27 juli 2012

Solens hemkomst

Försöker få min hjärna runt det faktum
att imorgon kliver Dottern in här genom dörren!
For good!!!!!

Eller ja, 1/9 flyttar hon ju in i egen lägenhet
men hallå - i Sverige!!!

Jag har saknat henne förvånande lite
under dessa två år som gått.
Lyfte en teori med henne häromsistens
att jag antagligen stängt in all saknad
- annars hade jag hämtat hem henne.

Och det är nog sant.
För hela kroppen är nu i uppror
(Och det beror INTE på cellgifterna i förrgår)
Jag går runt lite förvirrad
och förbereder inte för hennes ankomst.
Som om jag inte fattar något.

Det gör jag nog inte heller.
Hur sjutton ska jag kunna fatta
att min underbara, underbara Dotter kommer hem??
Det går ju inte att begripa alls det!!!

Äntligen, äntligen!!!
Så som jag har väntat!!

Äntligen!!
Nu börjar livet igen!


kram
mamman

1 kommentar:

  1. Äntligen var ordet, sa Bull <3 <3 <3

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera