måndag 28 mars 2011

Mos i hjärnan

Jag är så innerligt trött på att ha dåligt minne.
Visst var jag virrig och hade ibland en hemmagjord afasi med stora språksvårigheter som följd även BC*, men efter...... Gahhhhh!
Det absolut värsta är sifferminnet. Det är helt slut - kaputt - borta!!!
Har du tänkt på hur ofta du användet små koder och lösenord på en dag???
Det har jag. Alldeles för ofta!!

För att överhuvudtaget ha en chans att överleva gör jag precis tvärt emot vad man ska. Jag har samma kod till så mycket som möjligt!!!

Men hjälper det??
Nyss lyckades jag blockera dosan till min internetbank eftersom jag fixade konststycket att slå in fel kod 3 gånger i rad!!!! Och då hade jag alltså den äldsta av alla mina koder till den. Den kod jag själv fick bestämma till mitt första bankkort. Kortet jag fick när jag var 16. Jupp, den koden har jag alltså haft ett tag!!! Ändå lyckades jag svamla bort mig.

Så nu ska jag försöka finna tid för att ta mig in till banken.
Gaaaahhhhhhhh!!!!!

oanvändbar dosa


BC= Before Cancer


//
ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar