tisdag 15 mars 2011

Reslistorna

Äntligen har den kommit!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har väntat och väntat. Hann bli näääästan orolig. Men nu är den här.

Styra-fixa-och-planera-fasen.
Jag åker ju till LongDong på fredag. Till min unge!!!
Köpte biljetterna för ungefär 123 år sedan, så jag har liksom vant mig vid att det är jääääättelångt kvar tills jag åker. Och nu är det plötsligt på fredag?!?!
Och äntligen, lite smygande igårkväll, började mitt organisationsmonster vakna till liv!!

Så nu är det listor hit och listor dit.
Handlalistor, klädlistor, att-göralistor, komihåg-tamedlistor, göra-innanlistor och göra-därlistor, köpa-i-londonlistor, ta-hand om-Beritlistor, hinna-på-jobbetlistor och vad-ska-spelas-in-på-tvlistor.......

Om du som jag gillar listor kan du njuta en stund här
Där finns det listor som gör mig glad, mycket glad!!



//
ingla

3 kommentarer:

  1. Wow...hur mycket listor gick åt när dottern var liten?!
    //j

    SvaraRadera
  2. Vem 17 har tid med listor när barna är små???
    ;D

    SvaraRadera
  3. jag trycker på den osynliga "gilla" knappen:)

    SvaraRadera