torsdag 10 mars 2011

Styrka och självständighet


Mitt mål var ju givetvis att fostra en självständig och stark Dotter.
Och vet ni vad, jag tycker minsann att jag lyckats.

Att hennes styrka och självständighet för henne, redan vid arton års ålder, till ett annat land......
Ja, det får jag helt enkelt stå ut med - och le.
För jag stöttar henne i hennes beslut och jag hoppas att hon känner det.

Men bara för att jag stöttar henne och är glad över hennes framgångar i livet,
betyder ju inte det att jag aldrig saknar henne.......

Som tröst kan man ju moffa i sig hemgjorda maränger - med choklad i...


//
ingla

2 kommentarer:

  1. Åh lilla mamma! VAD JAG SAKNAR DIG!

    Men snart är du här hos mig!:)

    Ser sååå fram emot att få möta dig på flygplatsen!!

    LYMI

    Dottern

    SvaraRadera
  2. Det är tufft när barnen flyger ut.....helt rätt på ett sätt men fel på ett annat

    SvaraRadera