söndag 13 mars 2011

Past Times

Åker ju snart till Dottern i London.
(Wow, vilken frän mening...)
I alla fall. Jag har redan börjat min resa med att surfa in på FAVORITBUTIKEN och läska mig lite.
Det är nämligen så att här hittar man de vackraste ting...

Kom i prat med en vän som är helt klart lite undrande över min totala kärlek. Så kom jag på att jag kunde visa lite av det jag har därifrån.

Ljuslykta till vänster, hmmm ljusmojäng* i mitten och blomkrukekorg till höger
Strunta i den i mitten så länge
*man sätter värmeljus bakom det frostade glaset.



Plånbok och typ sminkväska i skinn



Borttappade örhängen
snyft

Just dessa saker jag visade var 40-årspresenter fån mina underbara vänner.
Min vardag är såååå mycket vackrare tack vare dem.

//
ingla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar