söndag 13 mars 2011

Oväntat otrött!!

När jag summerade den gångna veckan i fredags insåg jag att det var ok att jag var slut.
När jag då såg framåt mot helgen, trodde jag att det skulle gå åt pipan.
Mina föräldrar skulle dyka upp när vi kom hem från jobbet och stanna till söndagen.
På vägen hem från jobbet skulle jag plocka upp min kära vän I (från Norrköping) som oxå skulle stanna hela helgen.

Till lördagen hade jag bjudit in svärmor och svärfar på lite födelsedagsfika.
Ja, alldeles för tidigt, jag vet, men det går inte ihop sig annars!!

I alla fall:
Här sitter jag nu på förkvällen söndag före måndag, och jag var helt klart tröttare i fredags än vad jag är idag!!
Det är ju en mycket bra start.

Klart energidepåerna fylls på av att ha trevligt och jag hade riktigt trevligt i lördags.
Öppna paket är ju även det synnerligen trevligt!!!!
Och att ha I på besök är apselut inget krävande. Hon liksom smälter in och hamnar i fåtöljen bredvid med sin dator och det känns bara hemtamt. Jag städar aldrig innan.... Det enda jag behöver göra är att plocka bort hyacinterna, så hon kan andas.

I alla fall; jag är inte helt utslut utan ganska nöjd med helgen.
Jag har i alla fall energi nu till en 4-dagarsvecka. På fredag åker jag ju nämligen till LongDong.

Ohh vad härligt det är att leva!!!!

//
ingla

Covent Garden
bild lånad från nätet

1 kommentar:

  1. Long Dong.......
    Är det så det kallas när det är dags att dra upp Big Ben?
    ;o)
    Kram

    SvaraRadera