torsdag 13 september 2012

2 saker!!

Sak ett:
Det verkar minsann inte bli någon lunginflammation av detta!
Jippi!!
Hostan är slemmigare idag men jag mår som bättre.....

Dock uppkommer en SYNNERLIGEN FRUSTRERANDE
komplikation av ihoptryckta lungor och host.
Hur jag än tar i
så blir det bara ett ytligt, patetiskt litet host.
Gahhhhhhh

Sak två:
Tänk så många UNDERBARA MÄNNISKOR det finns!

När jag tänker efter så undrar jag lite
hur elaka och dumma människor
egentligen får plats på jorden.

Det finns ju så sanslöst många
omtänksamma, varma och brysigomiga.

Och jag har de flesta av dem
runt omkring mig!

TACK!!!!!!

kram
ingla

1 kommentar:

  1. När jag läser om ditt slem så vill jag ta en tandläkarsug och suga upp alltihop så du får det lite lättare....Skulle någon önskefe dyka upp ska jag önska det. Hoppas du kan sova gott. Kram J

    SvaraRadera