onsdag 12 september 2012

Resignerat!!

Men såklart bara i själva sakfrågan!

Det betyder att jag slutade svära
(att vara arg tär oxå på krafterna),
och ringde till LAH istället.

Jag berättade att jag nu fått hosta,
att jag hittills inte varit febrig
men att det nu verkade börja krypa uppåt.
Och så nämnde vi ju att jag verkar vara ganska duktig
på att skaffa mig lunginflammation så......

Vips så var syster Karin och syster Anki här och tog prover.
Lite nedstämmande,
eller jag menar klokt förberedande,
så lämnade de nålen i porten.
Så om jag ska få antibiotika intravenöst
så sitter redan nål.

Men trots att jag måste erkänna
att jag helt klart är ynkligare än igår,
så är humöret bättre.

Antagligen så hjälpte era svordomar
och jag känner mig bortskämd av er.

Jag tackar er innerligt
och kommer utan betänkligheter återkomma
om/när liknande behov uppstår!!

KRAM
ingla

4 kommentarer:

  1. Stor kram till dig Ingla....och tusen Tack för det fina koret!
    Min lilla nöd kan inte jämföras med din makalösa tapperhet, men det gjorde gott ändå. ♥
    Styrkekramar till dig!
    Kicki

    SvaraRadera
  2. Vi svär gärna igen på uppmaning! Sen hoppas jag att de där lunginflammationbassiluskerna
    kan fortsätta sitt liv någonannanstans.

    Kram J

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig, hoppas du mår bättre snart :))
    kram. sonja

    SvaraRadera
  4. När det kommer till att svära å dina vägnar
    är jag m y c k e t svårslagen!

    Så kom an bara – här laddas det för fullt,
    om nu basilluskerna vågar sig tillbaka
    :-D :-D :-D

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera