fredag 21 september 2012

Monsterrapport

Träffat il Doctore idag.
Var väl sådär kul.....

Eller, inget allvarligt så
(hmmm,vad fasiken kan vara allvarligare
än den dödsdom jag redan fått,
jag kan ju liksom inte dö "ännu värre" ;-D)

Monstret i magen har växt,
inte så mycket men dock.
Det betyder byte av cellgifter
redan nu på onsdag.

Fick veta idag att man kan säga
att det finns olika "familjer" av cellgifter.
När en inte funkar,
tar vi ju nästa.
Jag har använt tre.
Det finns sex.

kram
ingla

3 kommentarer:

  1. Många, många fula ord säger jag nu. Men åxå - vilken tur att det finns tre kvar!
    Löv jo, ta bil!

    SvaraRadera
  2. Hej Ingela,
    Vad tråkigt att läsa om cancer. Hoppas att de hittar rätt botemedel för dig.
    Jag ville bara kika in och tacka för din kommentar i min blogg!

    Kram Mor-Mia

    SvaraRadera
  3. Jag menade ju självklart att det var tråkigt att läsa om din cancer.. missade ett litet ord.

    SvaraRadera