tisdag 11 september 2012

Hjälp att svära!!!

Ja, nu, helvete i havet, behöver jag hjälp!!
Känsliga tittare ombedes byta kanal!!!

Jag vaknade i morse
och kunde glatt fortsätta på gårdagens tankegång
om att nu är liksom livsandarna tillbaka
(kan ju knappast kalla mig frisk nu för tiden)
nu var det bara orken, energin som fattades.

Och jag vaknade med planer ska du veta!!
Först skulle jag göra si
sen skulle jag göra så
och sen ville jag hinna ditt
för då kanske Dottern skulle slippa datt.

Mellan varje sak skulle jag såklart i god ordning vila!!
Bra plan va???

Så då sätter vi igång,
vi börjar med att pudra näsan.....

Vad händer??
Rör mig två steg och överfalls av HOSTA!!!!!!!
Hosta??????

Till toan,
tillbaka.....
Jo då, host host,
svettas, svettas
och ingen kraft.
(Inte så mycket luft heller faktiskt)

(Med min lilla tillfälliga lungkapacitet
har man inte så stora utrymmen
för hosta och annan skit)

JAG TROR JAG BLIR GALEN!!!!!!!!

Ska det vara så inihelvet djävla svårt
att få vara ifred ett par dagar???

Kan jag inte bara få ha mina tumörer och proppar
i ett par dagar
och kanske hinna/kunna göra något annat än
ÖVERLEVA???????

Är detta för mycket begärt???? undrar vän av ordning.

Om jag åtminstone hade vaknat och kännt mig rutten
(visst har det funnits halsont i ett par dagar
men det kan man ju skita i),
men nu satt jag där med min förbannade iver
och tänkte att jag kanske lite grann i ena hörnet
skulle kunna underlätta Underbara Dotterns liv och leverne.

TJI FICK JAG!!!!!

Jag är så ilsk att det går att steka ägg på mig.
Och trots intensiv och villig skolning
känner jag att mina svordomar faktiskt tagit slut.

Så nu jäklar får du visa att du är en god och fin medmänniska
- bidra med en redig svordomsharang!!!!!

Nej, du behöver inte alls skriva ned den,
Farmor, Gud och Universum hajar vad vi menar
även om du bara väser den mellan tänderna!!!

Tack på förhand!

kram
ingla


3 kommentarer:

  1. Gaaah!
    Tulle yyynk <3

    Kram
    /BJ

    SvaraRadera
  2. Väser så det ryker ur öronen och mellan varven hostar jag en del åt dig!
    Löv jo, ta bil!
    /ia

    SvaraRadera
  3. Jag och två juniorer tog chansen att få svära utan bannor! For you.....

    SvaraRadera