tisdag 30 augusti 2011

Antenngubben

Inatt har jag inte fått sova ordentligt
och det har visst påverkat hela min dag.

Men jag har tagit min promenad
och jag har ringt samtalen på listan.

Så har jag Skypat med Dottern
och mailat lite.

Och så har jag läst!!!
Jag är så glad att jag kan läsa igen!!!

Och det är ju tur det,
för sedan Antenngubben var här häromdagen har jag
4a och 4an crime att se på.

Sikken tur va????!!!!

Tror ni de sänder FriidrottsVM i repris för min skull sedan?
Antenngubben kommer nämligen så fort han kan
- på torsdag eller fredag!!!!

Jippi

kram
ingla

1 kommentar:

  1. Om du nu gillar sport (är osäker om du är ironisk) så upptäck cykel med Eurosport. Nu går "Veltan", Spanien runt.
    Själv upptäckte jag hur kul det är att se på cykel när jag fick Storebror. Ammade framför Giro d Italia varje eftermiddag och på 3:e dagen började jag hänga med och tycka att det var himla kul med cykel. Sen dess har vi koll på de stora cykelloppen varje år.

    //jennie

    SvaraRadera