måndag 8 augusti 2011

Citronsur

Trots att jag hittills träffat sex (6) läkare
så har ingen av dem - INGEN -
tid att träffa mig en stund under hela denna vecka.

Ni förstår att innan jag får cellgifter
så måste jag träffa en läkare.

OCH DET FINNS INGA LÄKARTIDER
Det var i alla fall mantrat som sköterskan upprepade
fem miljarder gånger i telefonen

Så näe, några cellgifter på torsdag blir det inte
FÖR DET FINNS INGA LÄKARTIDER

Arg blev jag.
O så labil som jag är nu så betydde det gråt och tandagnisslan.
Men nu är jag mest sur.

Ska försöka ta mig i säng nu.
Klockan ringer vid 8 imorgon
och det ska bli MYCKET intressant
att se hur jag tar mig upp då.

Har varit hos svärmor o svärfar idag.
Sambo o hans bror har lekt bilmekaniker
och jag har suttit i en fåtölj.
(Sov till och med en stund i den faktiskt)

Men som sagt,
nu ska jag försöka sova.

Smärtuppdatering:
Inge bra!!
Jag har ondare än vad jag skulle vilja ha
och det påverkar mitt liv ordentligt.
Och just nu vet jag fan inte var jag ska vända mig...

för DET FINNS JU INGA LÄKARTIDER ;)

Men jag börjar nog härja imorgon
med sköterskan och narkosläkaren som jag ska träffa.

Det är ju egentligen inte deras bord
- men det är min mage........

kram
ingla

1 kommentar:

  1. Klart du ska härja, klart du ska få en tid, nån jäkla ordning får det lov att vara!!! Om jag trodde att det kunde hjälpa så skulle jag personligen komma och bråka, men min erfarenhet säger mig att du är bättre på att få din vilja igenom än jag!

    Hejja dig och stooor kram från valplådekanten!
    /ia

    SvaraRadera