fredag 26 augusti 2011

Bra början........

....... på en trevlig och vilsam helg
om jag får gissa.
Och det får jag ju!!!!

Släpade mig till Världens Bästa AnnaKurator idag.
Och sedan har det bara blivit bättre......

Min oförskämt trevliga svärmor
plockade upp mig efteråt och vi for "hem" till landet.
AG och H bor i sin gamla sommarstuga
i ett mysigt (just) sommarstugeområde
nära vatten
inte alltför långt från Örebro.

Här tar allt den tid det tar
och det som inte hinns,
det får man väl göra någon annan gång
- om det nu nödvändigtvis måstes!!

Vila finns på schemat
och förståelsen är total.

H har haft en stroke,
så båda två vet att vila är viktig
(för dem båda).

Och här dimper jag ned,
äter god lunch,
däckar i sängen tills middagen serveras!!!!!!

Uj uj uj så jobbigt man kan ha det!!!

Har jag tur och är snabb som en iller
kanske jag kan sno åt mig lite diskarbete imorgon.
Men då får jag nog vara både lurig och snabb!!

Dottern o jag hade planerat ett telefonsamtal ikväll
men det verkar inte bli så.
Det gör inget.
Underbara Sambon har ju sett till att jag kan surfa
med min dator och fån även fast jag är på landet.

Smärtan är ofta en klar femma idag
men det gör inte så mycket.
Allt annat är ju så bra!!

Och jag behöver bara stanna upp en sekund eller två
så minns jag ju hur en tia "smakar" så...... vem bryr sig??

Ska försöka somna utan bakgrund inatt.
Går inte det så är det inga problem:
Pettsson finns medpackad att stoppas in i datorn........


Önskar er alla en energiladdande helg

Kram
ingla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar