söndag 28 augusti 2011

Besvärjelse

Det känns lite som om en besvärjelse har släppt.
Som om jag har mer kontroll över mina egna tankar.

Kanske inte fullt ut och hela tiden - men ändå!!!!

Och jag vet precis vilka jag har att tacka:

Anna Kurator - för att hon ställer frågor och har åsikter.

Svärmor AG - för att hon är öppen med hur hon tänker i sin värld.

Och så A såklart. Min underbara elev som övar besvärjelser så det knakar!!!!!!!!!


På två kvällar har jag kunnat somna utan "bakgrund"
En hel helg har jag kunnat läsa bok - och fattat vad jag läst.

Detta är framsteg - stora framsteg!!!!!!

Det betyder ju såklart inte att det inte blir bakslag
- för det blir det jämt här i livet.
Men det börjar hända grejer,
och det gillar jag!!!!!!!!!


Förövrigt vill jag tillägga attt det är en underbar, gråmulen söndag
då regnet hänger i luften och man känner löftet om höst.
JIPPI!!!!!!

kram
ingla


1 kommentar:

  1. Blir så glad när jag läser din blogg idag.

    Efter den härliga återkomsten av sommaren igår ser jag att höstens färgprakt är i antågande. Härliga hösten.

    Glädjekramar från Garphyttan

    SvaraRadera